Lördag

Jag och Matilda.
 
Hejsan! Idag är det lördag och det regnar fortfarnade jättemycket, usch... Men på ett sätt är det ganska mysigt med regn och kallt ändå. Igår var Matilda här och hon sov över, de var jättekul och mysigt. Vi såg på filmen endless love och den var verkligen så bra! Måste rekommendera den filmen, så himla fin! Defenitivt en av mina favoritfilmer nu. Senare igår tog vi kort som ni ser ovan. Bilderna blev jättebra och jag blev nöjd. Jag ska nog köpa en ny kamera snart. Inte för att min nuvarande är dålig eller så. Men känner att jag vill uppdatera mig lite. De ska bli roligt och jag hoppas bilderna blir bättre och finare då. Hoppas ni har det bra, hejdå!


Agnes

Vilken superhärlig bild!

Svar: Tack så mycket! :)
Alice


Blogg: http://agnesbjurek.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR