En bild på mig + 10 fakta om mig.

 
Såhär ser jag ut när jag hoppar :)
 
 
1. Jag tänker alltid postivt och jag har nästan alltid ett leende på läpparna. 
2. Jag ger aldrig upp och gör allt till 100 %. 
3. Jag älskar godis speciellt choklad. Om jag inte äter marabou på helgen blir jag tokig.
4. Jag älskar att vara ute på havet så som att segla, bada eller att vara ute med motorbåten. 
5. Jag sjunger och nynnar nästan alltid på någon låt. Älskar musik!
6. På min fritid tycker jag om att rida, sjunga, vara med kompisar, fotografera och att träna agility.
7. Jag tycker om att resa och snart ska jag åka till Peking!
8. Jag hatar djurplågeri, krig och orättvisor. 
9. Jag var väldigt blyg när jag var liten men nu är det tvärtom.
10. Jag har en storebror och en lillasyster.


Jossan

Sv; Åh vad glad jag blir, tack!:)


Blogg: http://morotenpeter.blogg.se
Julia

Härlig bild!:)

Svar: Tackar! :)
Alice


Blogg: http://www.velours.blogg.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR