Resa

Kina 2013
 
Hej! Hur är de med er? På onsdag är de julafton, vad jag längtar! De ska bli så kul! Hela dagen har jag handlat de sista julklapparna och nu sitter jag o slappar. Ska snart se på a walk to remember, tror den är bra. Nicholas Sparks som har gjort den boken är så bra. Älskar the notebook, last song och dear john. De böckerna och filmerna är så bra! Nicholas Sparks är defenitivt min favoritförfattare, måste rekommendera att läsa hans böcker. 
 
Vad jag vill ut och resa nu, vet inte varför just nu. Men de är så kul att resa och sen va de ett tag sen jag reste. Just nu skulle jag vilja resa till Bali, Venedig, Death Valley och Grand Canyon. De är sådana häftiga och vakra ställen tror jag. Jag vill bara ut och resa och se och upptäcka. Världen är så stor och jag är så liten på denna jord. Så varför inte ut och resa? 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR